A játékról

1. A játékról

  • egy településről egy egylet regisztrálhat, korlátlan létszámmal
  • idén a csapatok 5 nagy feladatra számíthatnak, minden feladat mellé társul egy ajándék is, ezeket azok a csapatok kaphatják meg, akik az összes feladatot megoldják. Ezeket a feladatokat a határidő lejárta után is be lehet pótolni, azonban ilyen körülmények között nem jár értük pont. 
  • az elmúlt évhez hasonlóan a csapatok rajtaütésszerű, meglepetés feladatokra is számíthatnak. Ezekért nem jár jutalom, de megoldásuk feltétele az Év egylete cím elnyerésének.
  • a pontozás egyszerűbb, nincsenek különböző nehézségi szintek,minden feladat ugyanannyit ér majd: az időben beküldött feladatok megoldásáért maximum 100 pont szerezhető
  • a rajtaütésszerű feladatok megoldásáért maximum 20 pontot lehet gyűjteni
  • a jutalmakat minden olyan csapat, amely mind az 5 feladatot teljesítette megkapja, az Év egylete címet pedig a legtöbb pontot összegyűjtő csapat tudhatja magáénak
  • a csapatok bejelentkezési határideje 2018. március 31.

 

 

2. Felelősségvállalás: 

  • a weblapon szereplő tartalmak eredetiségéért és hitelességéért az Országos Dávid Ferenc Ifjúsági Egylet (továbbá ODFIE) nem vállal felelősséget
  • a feltöltött tartalmakért a fájlokat feltöltő, megosztó személyek vállalják a felelősséget
  • szerzői jogi probléma esetén lépjetek kapcsolatba az oldal üzemeltetőivel ( „Kapcsolat” menüpont)

 

3. Felhasználási feltételek:

  • az oldalon levő tartalmakra GNU licensz érvényes: a tartalmak szabadon felhasználhatók a forrás megjelölésével és a tartalom feltöltőinek megjelölésével
  • Az Év Egylete weboldal az ODFIE tulajdonát képezi; bármilyen reprodukciója, másolása, más weblapokhoz való felhasználása szigorúan tilos
  • a weblap nem rendeltetésszerű használata, a forráskód módosítása, az oldal törlése, működésének akadályozása a felhasználó IP-címének és számítógépnevének tiltását vonja maga után
  • tilos az oldalon bántó, obszcén megjegyzéseket közzétenni, illetve egyesek számára sértő megoldásokat publikálni; a sértő dolgokat a verseny szervezői a feltöltő, közzétevő engedélye, előzetes beleegyezése nélkül törlik. Ha bebizonyosodik, hogy ezt valamelyik csapat követte el, a csapat büntethető, súlyosabb esetekben kitiltható a játékból

 

4. Csapatregisztráció

  • a regisztrációval a csapatok felvállalják a játékszabályzat betartását, a zsűri pontozásának tiszteletben tartását
  • a regisztrációval a csapatok kijelentik, hogy az adataik a valóságnak megfelelnek
  • a regisztrációval a csapatok hozzájárulnak adataik felhasználásához és a weboldalon történő megjelentetéséhez
  • a regisztráció után a csapatokat a szervezők fogadják el, elfogadásukról a rendszer által küldött e-mail értesíti; ekkor válnak  Az Év Egylete vetélkedő résztvevőivé
  • a versenynek nincs résztvételi díja, a regisztráció teljesen ingyenes

 

5. Feladatok

  • a feladatok a következő adatokból állnak: feladat száma, címe, közzététel időpontja, a feladat lejáratának időpontja, leíró szöveg, csatolt fájlok, megoldás típusa
  • az oldalon a feladatok a közzététel sorrendjében jelennek meg ( első helyen mindig az aktuális feladat áll és ezt követik kronológikusan, csökkenő sorrendben az előző feladatok)
  • a weboldal visszaszámolja a feladat lejártáig hátralevő időt: 
  • ha több, mint egy nap van hátra a feladat határidejéből, napokban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes (pl. fél) napokat
  • ha kevesebb, mint egy nap van hátra, az oldal órákban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes órákat
  • a feladatok a megadott napon, 23:00 órakor járnak le
  • a feladatokkal kapcsolatos kérdéseiteket az üzenőfalon feltehetitek, ez a hivatalos kommunikációs csatorna
  • minden feladat megoldását négy módon lehet elküldeni, a feladattól függően; egy feladatnál egy, több vagy akár az összes válasz típus használható, amit a szervezők határoznak meg:
  • kép: JPG, PNG, GIF formátumú kép 
  • szöveges dokumentum: PDF, DOC, XLS (Microsoft Office Word, illetve Excel) dokumentum
  • YouTube videó (videóhoz vezető link) 
  • szövegmező: a szövegmezőbe beírt válasz
  •  a feltöltött képek mérete nem haladhatja meg 5 MB-t 

 

7. Megoldások feltöltése

  • a megoldások feltöltéséhez a csapatnak be kell jelentkeznie (vigyázat az ékezetekre, valamint a kis és nagy betűkre)
  • megoldást feltölteni a határidő lejárta után is lehet, ezekre azonban nem lehet pontot szerezni
  • egy feladat feltöltött megoldásai utólag nem módosíthatók, nem kicserélhetők

 

8. Pontozás

  • a feladatok megoldásának értékelését a Nagytanács végzi
  • az \\\"Kincstár\\\" menüpontban a pontszámnál szerepelhet: \\\"-\\\" - a feladat nincs még pontozva szám – a feladat pontozva van

Június 2.
A kincstár újra bővült! Lessétek meg! ;)
Április 23.
Nemes Hölgyek és Urak!
Közhírré tétetik, hogy a Házak bemutatkoztak és Kincstárat feltöltöttük.
Legyetek résen, mert a hArtZ folytatódik!
Március 30.
Tudtátok, hogy meghosszabbítottuk a határidőt és április 8. 00:00-ig lehet jelentkezni?
És tudtátok, hogy brit tudósok megállapították, hogy mindenki, aki jelentkezik Az Év Egylete vetélkedőre híres lesz?
#hArtZrafel!