A játékról

 

1. Felelősség vállalás: 

· a weblapon szereplő tartalmak eredetiségéért és hitelességéért az Országos Dávid Ferenc Ifjúsági Egylet (továbbá ODFIE) nem vállal felelősséget

· a feltöltött tartalmakért a fájlokat feltöltő, megosztó személyek vállalják a felelősséget

· szerzői jogi probléma esetén lépjetek kapcsolatba az oldal üzemeltetőivel ( „Kapcsolat” menüpont)

 

2. Felhasználási feltételek:

· az oldalon levő tartalmakra GNU licensz érvényes: a tartalmak szabadon felhasználhatók a forrás megjelölésével és a tartalom feltöltőinek megjelölésével

· az Év Egylete weboldal az ODFIE tulajdonát képezibármilyen reprodukciója, másolása, más weblapokhoz való felhasználása szigorúan tilos

· a weblap nem rendeltetésszerű használata, a forráskód módosítása, az oldal törlése, működésének akadályozása a felhasználó IP-címének és számítógépnevének tiltását vonja maga után

· tilos az oldalon bántó, obszcén megjegyzéseket közzétenni, illetve egyesek számára sértő megoldásokat publikálni; a sértő dolgokat a verseny szervezői a feltöltő, közzétevő engedélye, előzetes beleegyezése nélkül törlik. Ha bebizonyosodik, hogy ezt valamelyik csapat követte el, a csapat büntethető, súlyosabb esetekben kitiltható a játékból

 

3. Csapatregisztráció

· a regisztrációval a csapatok felvállalják a játékszabályzat betartását, a zsűri pontozásának tiszteletben tartását

· a regisztrációval a csapatok kijelentik, hogy az adataik a valóságnak megfelelnek

· a regisztrációval a csapatok hozzájárulnak adataik felhasználásához és a weboldalon történő megjelentetéséhez

· a regisztráció után a csapatokat a szervezők fogadják el, elfogadásukról a rendszer által küldött e-mail értesíti; ekkor válnak  az „Év Egylete” vetélkedő résztvevőivé

· a versenynek nincs résztvételi díja, a regisztráció teljesen ingyenes

 

4. Feladatok

· a feladatok a következő adatokból állnak: feladat száma, címe, közzététel időpontja, a feladat lejáratának időpontja, leíró szöveg, csatolt fájlok, megoldás típusa

· az oldalon a feladatok a közzététel sorrendjében jelennek meg ( első helyen mindig az aktuális feladat áll és ezt követik kronológikusan, csökkenő sorrendben az előző feladatok)

· a weboldal visszaszámolja a feladat lejártáig hátralevő időt: 
 - ha több, mint egy nap van hátra a feladat határidejéből, napokban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes (pl. fél) napokat
 - ha kevesebb, mint egy nap van hátra, az oldal órákban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes órákat

· a feladatok a megadott napon, 23:00 órakor járnak le

· a feladatokkal kapcsolatos kérdéseiteket az üzenőfalon feltehetitek, ez a hivatalos kommunikációs csatorna

· minden feladat megoldását négy módon lehet elküldeni, a feladattól függően; egy feladatnál egy, több vagy akár az összes válasz típus használható, amit a szervezők határoznak meg:
 - kép: JPG
, PNG, GIF formátumú kép 
 - szöveges dokumentum: PDF, DOC, 
XLS (Microsoft Office Word, illetve Excel) dokumentum
 - YouTube videó (videóhoz vezető link) 
 - szövegmező: a szövegmezőbe beírt válasz


 - a feltöltött képek mérete nem haladhatja meg 5 MB-t 

 

5. Megoldások feltöltése

· a megoldások feltöltéséhez a csapatnak be kell jelentkeznie (vigyázat az ékezetekre, valamint a kis és nagy betűkre)

· megoldást feltölteni csak azoknál a feladatoknál lehet, melyek még nem jártak le (kivételt képeznek a később regisztrált csapatok)

· egy feladat feltöltött megoldásai utólag nem módosíthatók, nem kicserélhetők

· a határidő után regisztrált csapatok a regisztrálástól számított ötödik napig feltölthetik az összes lejárt feladat megoldását, viszont nem a teljes pontszámot kapják

 

6. Pontozás

· a feladatok megoldásának értékelését egy 5 tagú zsűri végzi

· az \\\"Eredmények\\\" menüpontban a pontszámnál szerepelhet:
 \\\"-\\\" - a feladat nincs még pontozva
 szám – a feladat pontozva van

 

7. A játékról

· egy településről egy egylet regisztrálhat, korlátlan létszámmal

· a feladatok megoldásáért járó pontösszeg fix, amit a feladat nehézségi szintje határoz meg:
 - 1-es szint: 20 pont
 - 2-es szint: 40 pont
 - 3-as szint: 60 pont
 - 4-es szint: 80 pont

· a bónusz pontok a megoldások rangsorolása szerint ( kreativitás, egyediség stb.) kaphatók (maximálisan 10, 20, 30 illetve 40 pont, a feladat nehézségi szintjétől függően)

· extra pontok a rendezvényeken való részvétellel érdemelhetők ki:
 - országos rendezvényen való részvétel – 20 pont (fényképpel igazolandó)
 - nem országos, köri rendezvényen való részvétel – 10 pont (fényképpel igazolandó)

· bármilyen köri egyletes rendezvény szervezése esetén a csapatok 15 pontos jutalomban részesülnek (egy részletes programtervvel és fenyképpel kell igazolni, ami a kapcsolattartó személynek elküldendő)

· a csapatok bejelentkezési határideje 2013.02.18. és a vetélkedő a XXXVII. Unitárius Ifjúsági Konferenciával bezárólag ér véget.

 


Szeptember 26.
Az előző két feladatot pontoztuk (ezt megnézhetitek a honlapon, az eredmények menüpont alatt). A továbbiakban még két feladat vár teljesítésre a mai naptól (szeptember 26.) a dévai emlékzarándoklatig (november 1.). Ezekre a pontokat már nem közöljük a honlapon, hanem a dévai díjkiosztáson tudjátok meg, hogy melyik csapat lett dobogós és ki nyerte el az „Év Egylete” címet.
A következő díjakat nyerhetitek meg:
1. hely: „Év Egylete” cím és egy meghatározott pénzösszeg*
2. hely: 15 hely a 2015-ös Tusványos-ra
3. hely: 15 hely az egyik központi, nyári egyletes rendezvényre**
*az egylet közös kirándulására, vagy egyletterem felújítására lehet felhasználni, illetve más egyleti célokra, a szervezőkkel egyeztetve
**ODFIE Színjátszó Találkozó vagy Unitárius Ifjúsági Konferencia

Kérünk, gyertek csapatosan Dévára, találkozzunk ott és ünnepeljük együtt az idei vetélkedő eredményét.
Július 7.
Vannak végre mégújabb pontok!!!
Mindenkit kérek, hogy a jelszavát küldje el nekem (Noémi) emailbe vagy bárhol, hogy tudjam feltölteni a képeiteket, hogy mások is láthassák.
Ez a feladat kicsit kifogott rajtatok, de beérkeztek a képek, s úgy döntöttünk, hogy minden kép egy pontot ér, ha legalább 1 zsűritag úgy gondolja, hogy elég kreatív volt. Mivel 3-as szintű a feladat ezért összesen 30 bónuszpontot lehetett szerezni. 28-at a képekre, ha elég ügyesek voltatok, és extra 2-t, ha a zsűri úgy gondolta, hogy az album a képekkel, úgy általában nagyon szép volt.
Na és addig is, amíg készülnek a wellness videók, egy kis találós kérdés az elmúlt feladathoz:
-Honnan lehet tudni, hogy a csapat 1 nap alatt készítette el a 28 képet?
-Minden képen ugyan az a ruha mindenkin... :)))

Jó munkát, kitartást, napsütést!
Június 5.
Amint már azt valószínűleg láttátok, felkerültek a Húsvétos feladat pontjai. A feladat 3-as nehézségű volt, mindenki kapott 60 pontot a teljesítésért. Összesen 30 bónuszpontra lehetett szert tenni a megoldások ügyességével. 10-10-10 pontot érhetett, ha megvoltak a különböző elemek, amiket kértünk: tojásfestés, locsolkodás, menü. De itt már azt is néztük, hogy milyen ötletes és szép volt a kivitelezés. Így aztán nem mindenki kapott maximális pontot, még akkor se, ha volt mindenről egy kevés szó a bemutatóban. Még egy nap és lejár az újabb feladat. A hétvégén pedig már jön is a mégújabb kihívás nektek! Hajrá!
Április 16.
Kibővült az oldal az első feladat pontszámaival illetve a csapatok képeivel és bemutatkozó szövegeivel. Nézegessétek, ízleljétek a vetélytársak munkáit. Szurkoljatok és inspirálódjatok! Nemsokára itt az ideje az új megoldások feltöltésének, és egy új feladatnak is. Remélem már ti is olyan izgatottan várjátok mint mi!
Napsütéses, színes napokat! :)
Február 3.
Isten hozott újra köztünk!

Indul az év legnagyobb kihívása! Legyetek bátrak és jelentkezzetek minél hamarabb. Az idén még izgalmasabb és színesebb feladatok várnak rátok mint eddig. Jelentkezési határidő február 15. Légy merész és próbáld ki magad az idén is. Bölön és Székelykeresztúr után idén: Legyél Te az Év Egylete!!!