A játékról

 

1. Felelősség vállalás: 

· a weblapon szereplő tartalmak eredetiségéért és hitelességéért az Országos Dávid Ferenc Ifjúsági Egylet (továbbá ODFIE) nem vállal felelősséget

· a feltöltött tartalmakért a fájlokat feltöltő, megosztó személyek vállalják a felelősséget

· szerzői jogi probléma esetén lépjetek kapcsolatba az oldal üzemeltetőivel ( „Kapcsolat” menüpont)

 

2. Felhasználási feltételek:

· az oldalon levő tartalmakra GNU licensz érvényes: a tartalmak szabadon felhasználhatók a forrás megjelölésével és a tartalom feltöltőinek megjelölésével

· az Év Egylete weboldal az ODFIE tulajdonát képezibármilyen reprodukciója, másolása, más weblapokhoz való felhasználása szigorúan tilos

· a weblap nem rendeltetésszerű használata, a forráskód módosítása, az oldal törlése, működésének akadályozása a felhasználó IP-címének és számítógépnevének tiltását vonja maga után

· tilos az oldalon bántó, obszcén megjegyzéseket közzétenni, illetve egyesek számára sértő megoldásokat publikálni; a sértő dolgokat a verseny szervezői a feltöltő, közzétevő engedélye, előzetes beleegyezése nélkül törlik. Ha bebizonyosodik, hogy ezt valamelyik csapat követte el, a csapat büntethető, súlyosabb esetekben kitiltható a játékból

 

3. Csapatregisztráció

· a regisztrációval a csapatok felvállalják a játékszabályzat betartását, a zsűri pontozásának tiszteletben tartását

· a regisztrációval a csapatok kijelentik, hogy az adataik a valóságnak megfelelnek

· a regisztrációval a csapatok hozzájárulnak adataik felhasználásához és a weboldalon történő megjelentetéséhez

· a regisztráció után a csapatokat a szervezők fogadják el, elfogadásukról a rendszer által küldött e-mail értesíti; ekkor válnak  az „Év Egylete” vetélkedő résztvevőivé

· a versenynek nincs résztvételi díja, a regisztráció teljesen ingyenes

 

4. Feladatok

· a feladatok a következő adatokból állnak: feladat száma, címe, közzététel időpontja, a feladat lejáratának időpontja, leíró szöveg, csatolt fájlok, megoldás típusa

· az oldalon a feladatok a közzététel sorrendjében jelennek meg ( első helyen mindig az aktuális feladat áll és ezt követik kronológikusan, csökkenő sorrendben az előző feladatok)

· a weboldal visszaszámolja a feladat lejártáig hátralevő időt: 
 - ha több, mint egy nap van hátra a feladat határidejéből, napokban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes (pl. fél) napokat
 - ha kevesebb, mint egy nap van hátra, az oldal órákban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes órákat

· a feladatok a megadott napon, 23:00 órakor járnak le

· a feladatokkal kapcsolatos kérdéseiteket az üzenőfalon feltehetitek, ez a hivatalos kommunikációs csatorna

· minden feladat megoldását négy módon lehet elküldeni, a feladattól függően; egy feladatnál egy, több vagy akár az összes válasz típus használható, amit a szervezők határoznak meg:
 - kép: JPG
, PNG, GIF formátumú kép 
 - szöveges dokumentum: PDF, DOC, 
XLS (Microsoft Office Word, illetve Excel) dokumentum
 - YouTube videó (videóhoz vezető link) 
 - szövegmező: a szövegmezőbe beírt válasz


 - a feltöltött képek mérete nem haladhatja meg 5 MB-t 

 

5. Megoldások feltöltése

· a megoldások feltöltéséhez a csapatnak be kell jelentkeznie (vigyázat az ékezetekre, valamint a kis és nagy betűkre)

· megoldást feltölteni csak azoknál a feladatoknál lehet, melyek még nem jártak le (kivételt képeznek a később regisztrált csapatok)

· egy feladat feltöltött megoldásai utólag nem módosíthatók, nem kicserélhetők

· a határidő után regisztrált csapatok a regisztrálástól számított ötödik napig feltölthetik az összes lejárt feladat megoldását, viszont nem a teljes pontszámot kapják

 

6. Pontozás

· a feladatok megoldásának értékelését egy 5 tagú zsűri végzi

· az \\\"Eredmények\\\" menüpontban a pontszámnál szerepelhet:
 \\\"-\\\" - a feladat nincs még pontozva
 szám – a feladat pontozva van

 

7. A játékról

· egy településről egy egylet regisztrálhat, korlátlan létszámmal

· Idén a pontozás egyszeűbb, nincsenek különböző nehézségi szintek, minden feladat ugyanannyit ér majd: az időben beküldött feladatok megoldásáért járó pontösszeg 10

· a bónusz pontok is kaphatóak:

-pl. az Üzenőfali tevékenységekre: idéntől az üzenőfalat még jobban ki szeretnénk használni, így nem csak arra kérünk, hogy osszátok meg velünk és egymással az adott feladatok alatt szerzett tapasztalatokat, élményeket, vagy az esetleges nehézségekről írjatok, hanem az üzenőfalat használjátok, mintegy 'egyleti napló'-t, azaz számoljatok be, hogy mivel foglalkoztatok hétről hétre egyleten. Tevékenységenként 3 pont

· extra pontok a rendezvényeken való részvétellel érdemelhetők ki:
 - országos rendezvényen való részvétel – 3pont (fényképpel igazolandó)
 - nem országos, köri rendezvényen való részvétel – 3 pont (fényképpel igazolandó)

· bármilyen köri egyletes rendezvény szervezése esetén a csapatok jutalompontban részesülnek (egy részletes programtervvel és fenyképpel kell igazolni, ami a kapcsolattartó személynek elküldendő) - 3 pont

· a csapatok bejelentkezési határideje 2015. április 30.
-Ezt követően minden feladat a hónap 5-ik (azaz ötödik) napján kerül fel, és a beküldési határidő az adott hónap utolsó napján jár majd le


 


Szeptember 18.
Tudtátok hogy?! ...

...minden olyan csapat, amelyik végigcsinálja a versenyt, aki végig harcol az ÉvEgylete címért, azok mind részesülnek jutalomban?!

Akkor nem feladni!!!!!
Szeptember 4.
Figyelem, figyelem!

Új, szeptemberi feladat!
A SzínBOLONdos feladat meghosszabítva szeptember 15-ig!
Várjuk a feltöltéseket. Ha valami nem megy kérjetek segítséget!

Hajráááá!
Július 31.
Zümmögős szép augusztust!

Kedvesek,
Íme a megfáradt zsűri is eljutott odáig, hogy a feladataitokat árgus szemekkel átvizsgálja és pontozza.
Amint láthatjátok felkerültek az Üzenőfali bónuszok is. Csak így tovább, mert ez sokat számít. Akik nem küldtek eddig Üzenőfali tevékenységet, azok iparkodjanak, nem kell elcsüggedni, mert decemberig minden behozható!!!!

Igen, azt is jól látjátok, hogy egyeseknek már a Gyerekszáj feladat is pontozva van. Ez pedig olyan okból, hogy ők már feltöltötték a megoldást és a Zsűri mézkészítése miatt lehet, hogy megint csúsznak majd a következő pontozások. DEDEDE ne felejtsétek, hogy senkit és semmit nem hagyunk ki!

Akiknek van korábbi megoldott feladatuk, és mégsincs feltöltve az oldalra, küldjétek el a Kapcsolatoknál megadott e-mail címre a csapat felhasználónevével, jelszavával, és a feladat számával. Mi feltöltjük őket. Kevesebbért ugyan, de pontozzuk azokat is.
PL. Tudjuk, hogy volt több csapat is, akik a köri találkozókon részt vettek, s mégsem küldték el a FlashMobokat.

Nagyon ügyesen haladtok!
Nagyon szépen és precízen végzitek a megadott feladatokat!
Szívünk repes a boldogságtól!
Büszkék vagyunk rátok!
Sose adjátok fel!
Közöttetek van az Év Egylete!!!!!

Pusziiiiii
Június 19.
Tudnivalók a Flash Mob-ról!

Azok az egyletek, melyek egyházkörében nem kerül sor köritalálkozóra, megcsinálhatják a Villámcsődületet saját településeiken egymaguk, vagy közösen a keresztegyletükkel.

Pápuszi
Május 31.
Üdvözöljük a nagy kaptárban Kövend és Mészkő méheit! Legyen ez a ti játékotok is! Szárnyakat elő, és induljon a Rét meghódítása!
Május 13.
Dráágáák :)
Akarjuk. hogy zümmögjetek nekünk soookat. Mindenről számoljatok be és mi értékelni fogjuk. :) Csííkos csííkos puszifelhő mindenkinek :)
Brigi voltam :)
Április 29.
Méheim!

Szeretném csápjaitokat a Kapcsolat menüpontra is irányítani, ahol mindamellett, hogy megtaláljátok a kapcsolattartó méhek elérhetőségeit, találtok egy Üzenőfalat is.

Ennek idén nagyon fontos szerepe van a játék során, mivel itt számolhattok be minden Zümmögő tevékenységetekről: a hétről-hétre történő Kaptár-összejövetelekről, vagy más egyéb Pollengyűjtő akcióról.
Egyelőre csak egy-két csíkos sort várunk tőletek beszámoló gyanánt, azonban mindent dokumentáljatok fotók formájában, s majd annak is meg lesz a helye, ahol ezeket közzétegyük.

Persze ez nem csak egy akármilyen kérés felétek, hanem egy pontozandó feladat. Itt fogjuk kikémlelni, hogy melyik kaptár a legaktívabb egész évben, melyik érdemli meg az életeket mentő méh-pempő díjat.

Szárnyakat izzítani!
Irány a Rét!

U.I. Ajánljuk megnézésre a "Maja a méhecske" c. animációs mesefilmet.