A játékról

 

1. Felelősség vállalás: 

· a weblapon szereplő tartalmak eredetiségéért és hitelességéért az Országos Dávid Ferenc Ifjúsági Egylet (továbbá ODFIE) nem vállal felelősséget

· a feltöltött tartalmakért a fájlokat feltöltő, megosztó személyek vállalják a felelősséget

· szerzői jogi probléma esetén lépjetek kapcsolatba az oldal üzemeltetőivel ( „Kapcsolat” menüpont)

 

2. Felhasználási feltételek:

· az oldalon levő tartalmakra GNU licensz érvényes: a tartalmak szabadon felhasználhatók a forrás megjelölésével és a tartalom feltöltőinek megjelölésével

· az Év Egylete weboldal az ODFIE tulajdonát képezibármilyen reprodukciója, másolása, más weblapokhoz való felhasználása szigorúan tilos

· a weblap nem rendeltetésszerű használata, a forráskód módosítása, az oldal törlése, működésének akadályozása a felhasználó IP-címének és számítógépnevének tiltását vonja maga után

· tilos az oldalon bántó, obszcén megjegyzéseket közzétenni, illetve egyesek számára sértő megoldásokat publikálni; a sértő dolgokat a verseny szervezői a feltöltő, közzétevő engedélye, előzetes beleegyezése nélkül törlik. Ha bebizonyosodik, hogy ezt valamelyik csapat követte el, a csapat büntethető, súlyosabb esetekben kitiltható a játékból

 

3. Csapatregisztráció

· a regisztrációval a csapatok felvállalják a játékszabályzat betartását, a zsűri pontozásának tiszteletben tartását

· a regisztrációval a csapatok kijelentik, hogy az adataik a valóságnak megfelelnek

· a regisztrációval a csapatok hozzájárulnak adataik felhasználásához és a weboldalon történő megjelentetéséhez

· a regisztráció után a csapatokat a szervezők fogadják el, elfogadásukról a rendszer által küldött e-mail értesíti; ekkor válnak  az „Év Egylete” vetélkedő résztvevőivé

· a versenynek nincs résztvételi díja, a regisztráció teljesen ingyenes

 

4. Feladatok

· a feladatok a következő adatokból állnak: feladat száma, címe, közzététel időpontja, a feladat lejáratának időpontja, leíró szöveg, csatolt fájlok, megoldás típusa

· az oldalon a feladatok a közzététel sorrendjében jelennek meg ( első helyen mindig az aktuális feladat áll és ezt követik kronológikusan, csökkenő sorrendben az előző feladatok)

· a weboldal visszaszámolja a feladat lejártáig hátralevő időt: 
 - ha több, mint egy nap van hátra a feladat határidejéből, napokban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes (pl. fél) napokat
 - ha kevesebb, mint egy nap van hátra, az oldal órákban számol és nem veszi figyelembe a nem teljes órákat

· a feladatok a megadott napon, 23:00 órakor járnak le

· a feladatokkal kapcsolatos kérdéseiteket az üzenőfalon feltehetitek, ez a hivatalos kommunikációs csatorna

· minden feladat megoldását négy módon lehet elküldeni, a feladattól függően; egy feladatnál egy, több vagy akár az összes válasz típus használható, amit a szervezők határoznak meg:
 - kép: JPG
, PNG, GIF formátumú kép 
 - szöveges dokumentum: PDF, DOC, 
XLS (Microsoft Office Word, illetve Excel) dokumentum
 - YouTube videó (videóhoz vezető link) 
 - szövegmező: a szövegmezőbe beírt válasz


 - a feltöltött képek mérete nem haladhatja meg 5 MB-t 

 

5. Megoldások feltöltése

· a megoldások feltöltéséhez a csapatnak be kell jelentkeznie (vigyázat az ékezetekre, valamint a kis és nagy betűkre)

· megoldást feltölteni csak azoknál a feladatoknál lehet, melyek még nem jártak le (kivételt képeznek a később regisztrált csapatok)

· egy feladat feltöltött megoldásai utólag nem módosíthatók, nem kicserélhetők

· a határidő után regisztrált csapatok a regisztrálástól számított ötödik napig feltölthetik az összes lejárt feladat megoldását, viszont nem a teljes pontszámot kapják

 

6. Pontozás

· a feladatok megoldásának értékelését egy 5 tagú zsűri végzi

· az \\\"Eredmények\\\" menüpontban a pontszámnál szerepelhet:
 \\\"-\\\" - a feladat nincs még pontozva
 szám – a feladat pontozva van

 

7. A játékról

· egy településről egy egylet regisztrálhat, korlátlan létszámmal

· Idén a pontozás egyszerűbb, nincsenek különböző nehézségi szintek, minden feladat ugyanannyit ér majd: az időben beküldött feladatok megoldásáért járó pontösszeg 10

· extra pontok a rendezvényeken való részvétellel érdemelhetők ki:
 - országos rendezvényen való részvétel – 3pont (fényképpel igazolandó)
 - nem országos, köri rendezvényen való részvétel – 3 pont (fényképpel igazolandó)

· bármilyen köri egyletes rendezvény szervezése esetén a csapatok jutalompontban részesülnek (egy részletes programtervvel és fenyképpel kell igazolni, ami a kapcsolattartó személynek elküldendő) - 3 pont

· a csapatok bejelentkezési határideje 2016. május 10.
-Ezt követően minden feladat a hónap 5. (azaz ötödik) napján kerül fel, és a beküldési határidő az adott hónap 20. (azaz huszadik) napján jár majd le.


 


Október 27.
(a rikkancs kiáll a színpadra, a függöny elé, harsányan kiált) Kedves Fiatalok! (dobpergés) Közhírré tétetik, hogy a vetélkedő zsűrije boldog. A RePro feladat megoldásai nagyon pro-ra sikerültek! Valódi öröm és igazi nehézség volt pontozni őket, de sikerült! Viszont... (dobpergés folytatódik), mivel a vetélkedő végéhez közeledünk, úgy döntöttünk, hogy egyelőre titokban tartjuk a pontszámokat. Így egészen biztosan izgalmasabb lesz az utolsó száz méter. Ugye? Nos, mindennek tudatában (újabb dobpergés) maradjatok résen, mert mi felpörögtünk, a ritmust pedig tartani kell! Nemsokára érkezik az utolsó feladat, és mellé pedig talán... még néhány meglepetés. Úgyhogy nem feladni, kitartani, jókedvvel, előőőőőőre! (lekavaró dobpergés, függöny kinyílik)
Szeptember 30.
Nos, kedves ODFIE- szakácsok és segédek!
A főzőműsoraitok pontozásra kerültek, nagyon ügyesek voltatok és kreatívak! Mi jókat nevettünk!
Amint korábban is megírtuk, pontoztuk a kreativitást és az időkeret betartását is, ennek a feladatnak a maximális pontszáma 70 pont.
Hamarosan érkezik az októberi feladat is, addig is figyeljétek a honlapot, bármikor felbukkanhatnak az általunk nagyon is kedvelt "hirtelen" feladatok! Ölelés nektek és élvezzétek a hétvégét!
Augusztus 18.
Kedves fiatalok!
Elérkezett az a pillanat is, amikor közöljük veletek a VisszatekintŐs interjúk pontszámait. Gratulálunk a feladatot teljesítő egyleteknek és köszönjük a nosztalgikus irományokat, kellemes érzés volt olvasni az interjúalanyok mondatait, hogy:
"megszerettem a közösséget, illetve azt a közösséget, és vonzott az, hogy bekerüljek közéjük";
"az akkori és a mostani konferencia egy napsugár lenne, pillangó szárnyú, és énekelne";
"az, ami annyi konferencia után is ugyanolyan, amiért mindig visszatérek, az nem más, mint az ifjúsági egyletes életérzés, hiszen az vonz ellenállhatatlanul. "
És végül: Üzenet a mostani konferenciázóknak: Minél több konferenciát kívánok nekik!

UI: Néha-néha vessetek egy pillantást, hiszen bármikor felbukkanhatnak a rajtaütés-szerű feladatok!
Ölel benneteket az Év Egylete Stage :)
Június 30.
Présen és résen a New Generation! :) Gratulálunk azoknak, akik valóban résen voltak, és teljesítették az első rajtaütés-szerű feladatot. (Ide kell elképzelni most a repülő konfettiket!) Akik esetleg lemaradtak volna róla, egy cseppet se aggódjanak, lesz még ilyen, bőven. Csak figyelni kell, de azt erőst!
Június 30.
Üdvözletünk az idei év egyleteinek! :) Hónap utolsó napja van, hát érkeznek az eredmények. Ezúttal is, a tisztánlátás kedvéért, szeretnénk egy rövid magyarázatot fűzni a pontokhoz. Kiértékeléskor a következő szempontokat vettük figyelembe: a befektetett munka mennyiségét, a kreativitás mértékét, azt, hogy mennyire videoklip-szerű az eredmény (alapvető tulajdonsága az ilyen filmeknek, hogy mozgóképből állnak össze, nem fényképekből), hogy kapcsolódik-e a dalok tartalmához, és nem utolsó sorban azt, hogy van-e eleje és vége a történetnek, dalnak. Ezeket kötöttük egy csokorba, és figyelembe vételükkel pontoztuk munkátokat. Kedves, szép, igazi egyletes filmecskék születtek. Gratulálunk! Csak így tovább! Sőt, még ennél is nagyobb hajrával!
Ui. Ugye találkozunk konferencián?
Május 31.
Szervusztok Like-vadászok! Amint azt megígértük, a hónap utolsó napján érkeznek az első feladat eredményei. (Szokjatok hozzá, mindig ekkor közöljük majd őket!) Van itt azonban néhány tisztázni való kérdés. Khm-khm... Mindenekelőtt díjazzuk a lelkesedést, a teljes erőbedobást, amivel ezt a feladatot teljesítettétek. Azt azonban nem értékeljük, hogy néhány csapat nem csak az előbb említettek, hanem a virtuális világ néhány komoly szaktudást igénylő bravúrját is bevetette a siker reményében. Ejnye-bejnye... A zsűri hosszú gondolkodás úgy döntött, hogy egyenként (!!!) számolja össze minden csapat like-számát, és eszerint állítja össze a sorrendet. (Rosszabb, mint kiválasztani a lencsét a hamu közül.) A maximális pontszám 100, ezek a sorrend értelmében 2 ponttal csökkennek. Ezenkívül külön pontoztuk (maximálisan 5 ponttal) a kreativitást. A kettő összeadása eredményezi a végleges pontszámokat. A kreativitásért járó pontokban nem részesülnek azok a csapatok, akik módszerei megkérdőjelezhetőek. A pontok részletes táblázatát megtaláljátok a vetélkedő facebook oldalán is (www.facebook.com/Az-Év-Egylete-Vetélkedő-138034239701619/). Arra kérünk benneteket, amennyiben nem értetek egyet a pontozással, vagy kérdésetek lenne, a fent említett facebook oldal segítségével írjatok nekünk! Hajrááá, csak ügyesen tovább! Június 5-én érkezik a következő feladat!